Chestionar

Chestionar satisfacție client

Satisfacerea exigențelor dumneavoastră se află mereu în centrul activității companiei Romfour. Ne dorim clienți mulțumiți și vrem să îmbunătățim în permanență calitatea serviciilor. Părerea dumneavoastră este importantă pentru noi, de aceea vă rugam să ne comunicați opinia personală, asupra serviciilor de care ați beneficiat, pentru evaluarea acestora.

Sesizările dumneavoastră pot fi comunicate și telefonic la numărul 0749 622 266 sau la adresa electronica pentru reclamatii: reclamatii@romfour-tur.ro

Descarcă în format PDF

Data *

Nume complet *

Telefon *

Nume sofer *

Destinatie *

Chestionar

1) Sunteti multumit de comportamentul soferului?
DaNu

2) Sunteti multumit de curatenia din microbuz?
DaNu

3) Sunteti multumit de muzica si filme?
DaNu

4) Ati ajuns la timp, la destinatie?
DaNu

5) Sunteti multumit de pauzele acordate in timpul calatoriei?
DaNu

6) Soferul a condus prudent?
DaNu

7) Soferul a fumat in timpul condusului?
DaNu

8) Va multumesc conditiile de calatorie din microbuz?
DaNu

9) Soferii au condus cu muzica la maximum?
DaNu

10) Ati avut o calatorie placuta si confortabila?
DaNu

11) Sunteti multumit de serviciile Romfour?
DaNu

12) Considerati ca raportul pret-servicii la Romfour este corect?
DaNu

13) Sunteti multumit de calitatea mesei calde, gratuite, oferita de Romfour?
DaNu

14) Ce ar trebui sa imbunatatim?

15) Ce alte nereguli ati mai sesizat in timpul calatoriei?

Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați!